پارچه مبلی مسکو اصل

خرید پارچه مسکو مبلی بعنوان یکی از پارچه های نانو یا چرم پارچه ها در تهران مقدور می باشد که در بین پارچه های نانو دارای فروش بالاست و به صورت مسکو ایرانی و مسکو چینی در بازار موجود است. این پارچه برای مبل های راحتی استفاده می شود.

پارچه مبلی مسکو ایرانی بیشتر در تهران تولید می شود و بعد از تهران در مشهد و خوی هم تهیه می شود.

این پارچه ،چه به صورت ایرانی و چه به صورت چینی از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است . اما نوع چینی آن دارای کیفیت بالاتر است.

تولید کنندگان داخلی در تولید پارچه مسکو دارای بازار رقابتی هستند و هر کدام سعی می کنند با ارائه کیفیت بهتر کنترل بازار داخل را به دست بگیرند.

پارچه مبلی مسکو از طریق چاپ دیجیتال روی پارچه پورشه تولید می شود. تولید کنندگان این پارچه ابتدا پارچه پورشه خام را تهیه می کنند یا خودشان این پارچه را بافت می کنند.

بعد با دستگاههای مخصوص طرح پارچه مسکو را روی پورشه حک می کنند طوری که این طرح روی پارچه تثبیت می شود.

طرح پارچه مسکو حالت ابر و باری دارد و زیبایی خاصی به این پارچه می دهد.

در بین پارچه های مبلی نانو  مانند ملیتا، مایا، سافت، و دیگر پارچه های نانو، پارچه مسکو شناخته شده تر و پر طرفدار تر است. لذا بسیاری از تولید کنندگان به سراغ این پارچه می روند برای همین اطمینان از کیفیت پارچه دارای اهمیت است.

پارچه مبلی مسکو دارای سطحی صاف و مخملی مانند است با رگه های خاص که به آن حالت ابر و بادی می دهد.

خرید پارچه مسکو اصل

پارچه مبلی مسکو کد 4

خرید پارچه مسکو اصل معمولا نیاز به تبحر و آشنایی نسبت به پارچه دارد. چرا که در حال حاضر همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از تولید کنندگان مشغول تولید این پارچه هستند.

در کنار تواید کنندگان ایرانی مجموعه مبلی پوش این امکان را به مشتریان محترم می دهد که بتوانند مستقیم از تولید کننده محصول با کیفیت را تهیه کنند.

در حال حاضر امکان تهیه مسکو اصل چینی در بازار بسیار محدود است چرا که واردات پارچه در شرابط کنونی سخت است لذا شرکت اویاز این امکان را برای مشتریان محترم فراهم کرده که بتوانند پارچه مسکو را در حد کیفیت مسکو چینی در داخل تهیه کنند.

شرکت اویاز در حال حاضر ۲نوع مسکو را تولید می کند که یکی از آنها با عنوان مسکو اکو جدیدتر بوده و دارای لمینت رنگ روشن می باشد. و دیگر مسکو سابق است که همچنان تولید می شود و دارای رنگ لمینت تیره تر است.

هر دو این پارچه ها در بازار به سهولت خرید و فروش می شوند. همچنین در کنار مسکو اویاز مسکو ایرانی هم که توسط سایر تولید کنندگان در دست تولید است، نیز در حال خرید و فروش است.

برای خرید پارچه مسکو اصل می توان به وارد کنندگان این پارچه مراجعه کرد که در صورت موفق شدن مبلغ پارچه مسکو اصل چین بسیار بالا خواهد بود.

معمولا امکان تهیه پارچه مبلی مسکو اصل در تهران بهتر از دیگر شهرهاست چرا که بازار بزرگ پارچه های مبلی در تهران قرار دارد.

تشخیص پارچه مسکو اصل

پارچه مبلی مسکو اصل

تشخیص پارچه مسکو اصل کار راحتی نیست. اگر چند نوع پارچه مبلی مسکو را کنار هم قرار دهیم ممکن است به سادگی نتوان مسکو اصل را در بین آنها تشخیص داد .

بخصوص اگر شخص مورد نظر تجربه و شناختی از پارچه های مبلی نداشته باشد اما نکاتی وجود دارد که به کمک انها می توان کیفیت بهتر پارچه مبلی مسکو را تشخیص داد.

پارچه مبلی مسکو اصل دارای پشت نمدی پر رنگ است

پارچه مبلی مسکو اصل دارای رنگ شفاف و درخشان است

جنس پارچه مسکو اصل نرم تر و در موقع دوخت هم قابلیت کشیدگی دارد

مدت زمان مصرف پارچه مبلی مسکو اصل بیشتر بوده و با کذشت زمان زیبایی و استحکام خوذ را حفظ می کند.

پارچه مبلی مسکو ایرانی و اویاز

پارچه مبلی مسکو کد 7

پارچه مبلی مسکو ایرانی و اویاز هر دو تولید داخل هستند زیرا شرکت اویاز نیز یک شرکت داخلی است منتها دارای کیفبت تولید بالاتری می باشد.

پارچه مبلی مسکو را شرکتهای زیادی همانطور که گفته شد تولید می کنند این پارچه در حال حاضر در تهران، مشهد، خوی و دیگر شهرها تولید می شود.

منتها اطمینان از جنس پارچه قبل از خرید نهایی لازم است زیرا بعضی از پارچه های تولیدی موجود در بازار از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند .

مراجعه حضوری و دیدن پارچه ی تولید شده و یا دریافت نمونه قبل از خرید باعث اطمینان خاطر و خرید خوب می شود.

در مورد پارچه مسکو اویاز هم بهتر است با مشاور فروش صحبت شود زیرا شرکت اویاز گرچه یک شرکت مطمئن و با کیفیت پارجه های مبلی بالاست اما چند نوع مسکو تولیدی دارد که گرچه از نظر رنگ یکسان هستند اما از نظر جنس یکسان نیستند.

یکی از تولیدات جدید شرکت اویاز، مسکو اکو می باشد که گرچه از نظر قیمت مناسب است اما کیفیت مسکو سابق را ندارد.

کیفیت پارچه مبلی مسکو اویاز بهتر از مسکو ایرانی سایر شرکتهای تولیدی است از طرفی قیمت پارچه مسکو اویاز بالاتر است و به خاطر کیفیت خوبی که دارد بجای مسکو چین گاها خرید و فروش می شود.

رنگ بندی پارچه مسکو مبلی

پارچه-مبلی-مسکو

پارچه مسکو مبلی دارای تنوع رنگ می باشد و رنگ های زیبایی دارد در حدی که با دیدن کالیته رنگ مسکو تمایل به خرید این پارچه زیبا در خریداران شکل می گیرد.

اصولا رنگ های پارچه مبلی مسکو متفاوت هستند به خاطر ترکیب خاص این پارچه. کالیته رنگ مسکو از رنگ های روشن شروع می شود و به رنگ های تیره ختم می شود.

تیره ترین رنگ این پارچه رنگ نوک مدادی است که در عین حال پر فروش ترین رنگ مسکو نیز هست. کالیته ی مسکو رنگ مشکی ندارد. که دلیل آن نوع تولید این پارچه است که از طریق چاپ روی پارچه پورشه تولید می شود.

علاوه بر رنگ نوک مدادی مسکو که از رنگ های پر فروش است، رنگ طوسی مسکو هم بسیار پر فروش است در حدی که این رنگ ها که دارای کدهای مخصوص به خود هستند، با قیمت بالاتری در بازار خرید و فروش می شوند.

علاوه بر رنگ های طوسی، در مرحله بعد رنگ های نسکافه ای هم از فروش خوبی برخوردار هستند.

اصولا مشتریان از دو رنگ مکمل یا متضاد برای مبلشان استفاره می کنند مثلا برای نشیمن مبل از طوسی تیره و برای تکیه گاه از طوسی روشن استفاده می کنند.

قرار گرفتن ۲ رنگ در کنار هم چه متضاد باشند یا مکمل، زیبایی خاصی به مبل راحتی شما می دهند.

کالیته رنگ

رنگ بندی کالیته پارچه مسکو

کالیته رنگ مسکو در زمان خرید مشتری ارائه می شود و شامل تقریبا تمام رنگ های پارچه مبلی مورد نظر است و این امکان را برای مشتری فراهم می کند تا بتواند رنگ های دلخواه خود را انتخاب کند.

کالیته رنگ مسکو تقریبا تمام رنگهای اصلی را دارد اما فاقد بعضی رنگ ها نیز هست مانند رنگ مشکی.

پارچه مسکو بهتره یا جاسمین؟

رنگ روشن پارچه مبلی مسکو

بین پارچه مسکو و جاسمین تفاوت اساسی وجود دارد به طوری که پارچه جاسمین مخمل است و پارچه مسکو چرم پارچه یا نانو است.

گاها چرم پارچه با پارچه چرمی اشتباه گرفته می شود. در حالیکه چرم پارچه ها اصولا از جنس پارچه هستند و فقط اصطلاح چرم پارچه به آنها داده می شود.

اما چرم کاملا متفاوت است و در دسته پارچه قرار نمی گیرد.

اینکه به چرم پارچه ها نانو گفته می شود به این دلیل نیست که این پارچه ها نانو باشند بلکه به دلیل داشتن ویژگی شبیه به نانو است

پارچه مسکو مبلی مانند دیگر چرم پارچه ها قدرت جدب مایعات کمتری دارند یعنی اگر مایعات روی این پارچه ها ریخته شود دیرتر جذب پارچه می شود و از طرفی اگر لک روی پارچه قرار بگیرد راحت تر از دیگر پارچه های مبلی پاک می شود.

این ویژگی در چرم پارچه ها از جمله مسکو باعث فروش بهتر این پارچه ها شده است.

اما پارچه جاسمین که نوعی پارچه مخمل است، این ویژگی را ندارد لذا به مراقبت بیشتری نیاز دارد.

باید دقت کرد که از پارچه جاسمین با کیفیت برای مبل استفاده کرد زیرا پارچه جاسمین اگر جنس خوب و تراکم بالا نداشته باشد دوام زیادی نخواهد داشت و خیلی زود پرزهای پارچه جدا شده و تصویر نازیبایی را ایجاد می کند.

از طرفی پارچه کسکو فقط برای مبلهای راحتی استفاده می شود اما پارچه جاسمین برای مبلهای استیل نیز استفاده می شود. ضمن اینکه لمسه کاری روی مبل یا همان نگین کاری روی پارچه جاسمین بسیار زیبا خواهد شد.