پارچه مبلی گلدار زرشکی طلایی

پارچه مبلی زرشکی ایرانی و چینی هم جزو پارچه های دارای زنگ پرفروش می باشد. رنگ زرشکی از رنگهایی هست که در هر زمانی از گذشته تا به حال دارای مشتریان خاص خود است.

رنگ زرشکی یکی از رنگهای مهم بوده و در تمام کالیته های پارچه های مبلی موجود است البته خود رنگ زرشکی دارای تن رنگهای متفاوت بوده و از روشن تا تیره نوسان دارد اما این رنگ بدون استثنا در تمام کالیته های پارچه های مبلی موجود می باشد.

این پارچه مبلی  هم در بین مبلهای راحتی و هم در بین مبلهای استیل موجود است. در واقع پارچه های زرشکی یکی از دسته بندیهای مربوط به رنگ در بین پارچه های مبلی می باشد.

پارچه مبلی زرشکی طلایی

پارچه مبلی گلدار زرشکی طلایی

پارچه طلایی زرشکی هم یکی از رنگهای ترکیبی و خاص است که در هر زمانی و با هر تغییری این رنگ همچنان مشتریان خاص خود را دارد ضمن اینکه رنگ زرشکی طلایی برای مبلهای استیل مورد استفاده می باشد.

در واقع می توان هم رنگ زرشکی را در کنار رنگ طلایی قرار داده و در مبل استفاده کرد و یا اینکه از پارچه هایی که با در رنگ نخ طلایی و زرشکی با هم بافت می شوند و خود پارچه دارای رنگ زرشکی طلایی هست، استفاده کرد.

پارچه شانل پارچه ای است که به این صورت برای مبلهای استیل مورد استفاده بوده و در کارخانجات یزد بافت می شود.

پارچه مبلی زرشکی تیره

پارچه مبلی نیزا زرشکی

رنگ زرشکی تیره یکی از تن رنگ های زرشکی بوده و در بین بعضی از کالیته های پارچه مبلی موجود می باشد.

در واقع زرشکی تیره بسیار به رنگ عنابی نزدیک بوده و در بین بعضی از مشتریان به رنگ عنابی نیز مشهور است و یک رنگ کمیاب و کم فروش است.

اصولا فقط تعداد محدودی از کالیته های پارچه ها دارای این رنگ می باشند .

این رنگ جدای از اینکه یک رنگ زیبا و خاص هست، اما فقط مورد پسند عده ی خاصی از افراد می باشد و در بین پارچه های مبلی استیل و سلطنتی نیز بیشتر مورد استفاده است تا مبل های راحتی.

خرید پارچه مبلی زرشکی

پارچه مبلی لینا زرشکی

خرید این پارچه مبلی هم به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز فروش پارچه های مبلی در تهران و شهرستانها مقدور است و هم از طریق خرید اینترنتی.

در خرید حضوری اگر مشتری قصد خرید متراژ را داشته باشد می تواند از فروشگاههای عرصه ی پارچه مبلی خرید خود را انجام دهد و اگر قصد خرید عمده را داشته باشد می تواند با مراجعه به کارخانه و محل تولید پارچه، خریدش را انجام دهد.

معمولا خرید پارچه های شانل گلدار و ساده زرشکی از کارخانجات یزد انجام می شود و خرید پارچه های راحتی زرشکی بیشتر در تهران که محل تولید پارچه های راحتی می باشد انجام می شود.

پارچه مخمل زرشکی

پارچه مبلی مخمل کالیفرنیا زرشکی

پارچه مخمل زرشکی در بین پارچه های مبلی زرشکی دارای بیشترین میزان فروش می باشد.

اصولا پارچه مخمل در هر رنگ و طرحی همیشه پرطرفدار است این پارچه به صورت لمسه کاری چه در مبلهای راحتی و چه در مبلهای استیل جلوه ی زیبایی ایجاد می کند.

انواع مختلفی از پارچه های مخمل در بازار موجود می باشد که هم در تولید مبل و هم در پرده مورد استفاده هستند.مانند مخمل کالیفرنیا، مخمل جاسمین ، دیاموند، پورشه و …..

پارچه ی شانل که برای مبلهای استیل استفاده می شود هم نوعی مخمل است که هم گلدلر و هم ساده دارد.

پارچه گلدار زرشکی

پارچه مبلی مخمل کالیفرنیا-زرشکی

پارچه گلدار زرشکی هم بیشتر برای مبلهای استیل مورد استفاده می باشد که در کنار پارچه ساده مصرف می شود.

البته نوع طرح دار زرشکی در بین پارچه های راحتی هم موجود می باشد و همچنین نوع مخمل گلدار و ساده در پارچه های مبلی راحتی هم موجود می باشد اما این نوع پارچه مبلی گلدار بیشتر در بین پارچه های استیل که در کارخانجات یزد بافت می شوند، یافت می شود.

طرح های گلدار یزد در انواع و اقسام مختلف و تنوع گلها و نقشهای زیبا و گاها سنتی بافت می شوند و امکان خربد را برای هر مشتری فراهم می کنند.

اصولا رنگ زرشکی و از نوع گلدار آن بسیار شیک بوده و مناسب تالارهای همایش یا سالنهای آمفی تئاتر و سالنهای جشن می باشد.

مشتریان محترم می توانند پارچه گلدار و ساده زرشکی را چه راحتی و چه استیل از مجموعه مبلی پوش به قیمت کارخانه تهیه کنند ۰۹۱۲۶۵۴۰۲۱۸