پارچه مبلی طوسی مشکی چهارخونه

یکی از انواع طرح های پارچه مبلی ، پارچه مبلی چهارخانه است. این طرح پارچه مبلی دارای تنوع بسیار می باشد این طرح پارچه مبلی در بین پارچه های مبلی در هر زمانی از استقبال برخوردار است.

پارچه مبلی چهارخانه دارای اشکال ریز و درشت می باشد و این طرح در پارچه های لباسی هم بسیار مورد استفاده می باشد.

باید توجه داشت که این طرح برای مبل راحتی و کلاسیک استفاده می شود. محیط های اداری محل مناسبی برای این طرح از پارچه مبلی می باشد. ضمن اینکه این پارچه در هر زمانی مشتریان خاص خود را دارد.

این طرح یکی از طرح هایی است که در یزد هم بافت می شود و در کنار پارچه گونی بافت سفارش داده می شود. و البته پارچه گونی بافت هم نوعی طرح چهارخانه استیک سری از پارچه های طرح چهارخانه جنس ترک هستند و از خارج از کشور وارد می شوند و با قیمتهای بسیار بالا به فروش می رسند.

معمولا در یک پارچه مبلی چهارخانه از تن رنگ های هماهنگ استفاده می شود. ممکن است پارچه مبلی موزد نظر ساده بوده از نظر رنگ و ممکن است از انواع رنگ های متضاد یا مترادف استفاده شود. اصولا زیبایی این طرح از پارچه مبلی به دلیل تنوع رنگ های به کار رفته در بافت پارچه است.

خرید پارچه مبلی چهارخانه

پارچه مبلی طوسی مشکی چهارخونه

 

خرید این طرح در سراسر کشور انجام می شود و چون از طرح های پر مشتری می باشد، تقریبا در هر شهری می توان تهیه کرد اما مانند دیگر پارچه ها در تهران بیشتر و بهتر می توان تهیه کرد.

خرید این پارچه در بازار پارچه مبلی در تهران و بسیاری از شهرها براحتی مقدور است و می توان هم به صورت حضوری پارچه را تهیه کرد و هم به صورت اینترنتی و از طریق سفارش از طریق سایت می توان خرید کرد.

مجموعه مبلی پوش می تواند در این خرید شما را یاری کند از طریق تماس با مدیر فروش ۰۹۱۲۶۵۴۰۲۱۸

از موارد اطمینان خرید ، رویت پارچه قبل از خرید است که معمولا در خرید اینترنتی دیدن پارچه در واتساپ انجام می شود و با یک اختلاف رنگ جزیی که ممکن است تیره تر یا روشن تر باشد، سفارش خرید ثبت می شود.

پارچه مبلی به قیمت عمده

پارچه مبلی چهارخونه زرشکی

در صورتی که خرید پارچه مبلی به صورت عمده انجام شود ،از نظر قیمت برای خربدار به صرفه تر است و معمولا خرید پارچه مبلی چهارخانه به قیمت عمده در تهران و بعضی از شهرها انجام می شود.

معمولا فروشندگان پارچه های مبلی بیشتر خریدشان را به صورت عمده انجام می دهند و به صورت متراژ به فروش می رسانند.

هنگام خرید عمده توجه به این نکته مهم است که از تولید کننده خرید انجام شود تا بدون واسطه و با کمترین قیمت بتوان خرید را انجام داد.

تعمیرات مبل ، سازندگان مبل و فروشندگان پارچه های مبلی معمولا خریدشان را به صورت عمده انجام می دهند.

اصولا در خرید عمده که مستقیم از تولید کننده انجام می شود متراژ بالایی از خرید باید انجام شود.

کالیته پارچه مبلی

پارچه مبلی گونی بافت راه راه

کالیته پارچه مبلی چهارخانه دارای تنوع رنگ و طرح است هم دارای رنگ و طرح ساده و هم دارای طرح و رنگ ترکیبی می باشد

از طرفی طرح چهارخانه در بعضی از کالیته های دیگر طرح های پارچه هم موجود است . رنگ بندی این نوع طرح هم متفاوت است و بیشتر از رنگ های تیره و روشن در یک نوع پارچه استفاده می شود.

کالیته پارچه مبلی ابزاری برای راهنمایی مشتری جهت خرید بهتر است چرا که می تواند تنوع رنگ و طرح پارچه ها را یکجا به مشتری نشان دهد و حتی مشتری می تواند رنگ های مختلف را کنار هم قرار دهد و راحت تر رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند

قیمت پارچه چهارخانه مبلی

پارچه مبلی چهارخونه

اصولا قیمت پارچه مبلی به جنس پارچه بیشتر ارتباط دارد تا به طرح پارچه چرا که انواع طرح ها در بازار موجود است اما آنچه که تفاوت ایجاد می کند، جنس پارچه است.

ممکن است این طرح از خارج از کشور وارد شده باشد و با نام پارچه ترک به مشتری عرضه شود در این صورت دارای قیمت بالا خواهد بود اما اصولا از آنجایی که این طرح پارچه برای مبل راحتی استفاده می شود، قیمت حدود ۱۰۰ هزار به بالا دارد.

و با نامها و برندهای متفاوتی نیز معرفی می شود.