پارچه مبلی شانل راه راه

پارچه مبلی راه راه یکی از انواع طرح های پارچه مبلی می باشدکه تنوع رنگ و نقش زیادی دارد. پارچه مبلی راه هم در پارچه های راحتی و هم در پارچه های استیل موجود است.

راه راه بودن در واقع یکی از انواع بسیار زیاد طرح است که در پارچه های مبلی استفاده می شود.

معمولا این طرح هم در پارچه های استیل و هم در پارچه های راحتی موجود است طرح راه راه در پارچه های شانل برای استیل دارای انواع متنوع می باشد اما طرح راه راه در پارچه های راحتی تنوع زیادی ندارد و محدود می باشد.

پارچه مبلی راه راه در یزد

پارچه مبلی شانل راه راه

 

 

همانطور که در بالا گفته شد، پارچه مبلی راه راه در یزد دارای انواع متنوع می باشد. چرا که طرح راه در یزد در کنار انواع طرح شانل گل درهم یا تک گل ، به کار می رود و یا در نهارخوری استیل از انواع طرح های شانل راه راه استفاده می شود.

معمولا در هر یک از کالیته های شانل، متناسب با طرح گل بافته شده، طرح راه هم بافته می شود که وقتی در کنار گل استفاده می شود، تناسب زیبایی ایجاد می کند.

طرح راه در شانل در کنار پارچه شانل ساده هم استفاده می شود و برای افرادی که به دنبال مدلهای ساده هستند، مورد توجه است.

پارچه راه راه مبل استیل

پارچه مبلی گونی بافت راه راه

 

در مبل استیل و مبل سلطنتی بسیار از پارچه طرح راه استفاده می شود. طرح های شانل راه در مبلهای استیل بسیار متوع و در عین حال زیباست و از نظر کیفیت هم این پارچه بسیار بادوام و مقاوم است.

پارچه راه راه مبل استیل هم دارای راه های نازک و باریک و هم دارای راههای ضخیم است . و در مبلهای چستر هم استفاده می شود. این پارچه اگر شانل باشد بیشتر در یزد تولید می شود و اگر راه پارچه راحتی باشد در تهران بیشتر تولید می شود.

پارچه مبلی راه طوسی

کالیته پارچه مبلی گونی بافت

 

 

این پارچه بخاطر رنگ طوسی که دارد و رنگ طوسی از رنگهای پر فروش می باشد ، از استقبال بیشتری برخوردار است.

پارچه مبلی راه طوسی هم در پارچه های استیل و هم در پارچه های راحتی موجود است و همچنان در پارچه طرح شانل تنوع بیشتری دارد نسبت به پارچه های راحتی

اصولا در پارچه های راحتی از این طرح پارچه کمتر استفاده می شود و فقط مشتریانی با سلیقه های خاص این طرح را انتخاب می کنند درحالیکه در پارچه های استیل این طرح بسیار پرفروش و مورد توجه می باشد.

البته باید توجه داشت که راه های طوسی روشن و تیره در کنار هم و یا جدای از هم استفاده می شود.

پارچه مبلی راه سفید طوسی

پارچه مبلی راه راه سفید طوسی

 

استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ طوسی هم بسیار مورد توجه است و از آنجایی که هم اکنون رنگ های روشن بیشتر مورد توجه مشتریان می باشد، استفاده از رنگ سفید طوسی بخصوص برای مبل راحتی زیاد انجام می شود.

البته این طرح پارچه سلیقه ای بوده و اکثرا مشتریان محترم این طرح پارچه را هم برای مبل و هم برای پرده استفاده می کنند.

و از همین طرح می توان برای کوسن و سرویس ناهار خوری و کناره ی پرده هم استفاده کرد.

پارچه مبلی راه سفید مشکی

پارچه مبلی راه راه سفید مشکی

 

این طرح و رنگ پارچه فقط برای مبل راحتی موجود بوده و به ندرت چنین ترکیب رنگی در پارچه های شانل برای مبل استیل بافته می شود. از طرفی حتی در مبلهای راحتی هم کمتر از این ترکیب رنگ استفاده می شود اما گاها دیده می شود کسانی که از این ترکیب رنگ برای مبلشان استفاده کرده اند، نتیجه زیبا و چشم نواز بوده است.

اصولا از این طرح پارچه بیشتر در تولید کوسن و کناره ی پرده استفاده می شود اما گاها برای مبل هم سفارش داده می شود

پارچه مبلی مخمل راه

پارچه مبلی راه راه راحتی

 

اصولا این طرح خاص بیشتر بر روی پارچه مخمل تولید می شود راه راه راحتی روی پارچه پورشه  زده می شود و راه راه شانل هم که بافته می شود و پارچه شانل نوعی پارچه مخمل می باشد.

البته طرح راه راه بر روی سایر پارچه ها هم زده می شود اما عمده ی این طرح بر روی پارچه های مخمل زده می شود .

اصولا این طرح روی پارچه مخمل زیبایی خاصی دارد و بهتر از سایر پارچه ها مشهود است.