کالیته پارچه مازراتی مبلی اویاز و ایرانی

خرید پارچه مازراتی مبلی ایرانی مستقیم از تولید کننده در تهران مقدور است. پارچه مازراتی مبلی یکی از پرفروش ترین پارچه های مبلی است که هم نوع ایرانی و هم نوع چینی آن از استقبال بالایی برخوردار است.

پارچه مازراتی مبلی ایرانی به ۲ روش تولید می شود. روش امباس که پارچه مازراتی بر روی پارچه پورشه با این سبک تولید می شود و محصول نهایی یک پارچه مازراتی مبلی با کیفیت و کمی زبر است.

روش برنارد که پارچه های مازراتی که از چین وارد می شوند و همچنین پارچه مازراتی تولید کارخانه اویاز با این سبک تولید می شوند. در روش برنارد محصول نهایی نرم تر و لطیف تر است.

برای خرید پارچه مازراتی مبلی هم به سبک امباس و هم سبک برنارد، مشتریان می توانند در داخل کشور آنرا تهیه کنند. قسمت مازراتی ایرانی سبک امباس ازرانتر است و مشتریان خاص خود را دارد. قیمت مازراتی سبک برنارد کمی گرانتر است اما هر دو روش دارای استحکام و کیفیت قابل قبول هستند.

خریداران پارچه مازراتی مبلی هم شامل مشتریان خانگی و تعمیرکنندگان مبل و فروشندگان پارچه های مبلی در فروشگاهها هستند. عده ای از خریداران پارچه مبلی مازراتی را به صورت عمده و طاقه ای تهیه می کنند.

خرید عمده ی پارچه پازراتی دارای قیمت به صرفه تر می باشد. بخصوص اگر خرید مستقیم از تولید کننده یا کارخانه دار انجام شود. مجموعه ی مبلی پوش این افتخار را دارد که بتواند پارچه مازراتی مبلی را به ارزانترین قیمت یعنی به قیمت تولید کننده در اختیار متقاضیان قرار دهد: ۰۹۱۲۶۵۴۰۲۱۸

پارچه مازراتی چیست؟

پارچه مازراتی مبلی ایرانی

پارچه مازراتی مبلی یکی از محبوبترین و پرفروش ترین و پر مصرف ترین پارچه های مبلی می باشد. پارچه مازراتی مبلی یکی از پارچه های مبلی راحتی با سطحی مخملی شکل و مسطح است که بخاطر حالت موجی خاصی که در سطح پارچه وجود دارد، از زیبایی بالایی برخوردار است.

پارچه مازراتی مبلی همانطور که ذکر شد هم بصورت ایرانی و هم چینی موجود است. اما نوع ایرانی آن از فروش بالاتری برخوردار است که هم به دلیل قیمت ارزانتر آن و هم بخاطر در دسترس بودن آن است.

پارچه مازراتی مبلی از نظر استحکام در حدی است که می توان به مشتریان این اطمینان را داد که می توانند با خیال راحت سالیان سال از آن استفاده کنند بدون اینکه نگران خرابی و تعویض پارچه مبلشان باشند.

از نظر قدمت هم پارچه مازراتی یکی از پارچه هایی است که سالهاست همچنان جایگاه خود را در بین پارچه های مبلی حفظ کرده است. از آنجایی که پارچه مازراتی مبلی ایرانی توسط تولید کنندگان در تهران بیشتر تولید می شود، اکثر خریداران برای تهیه پارچه به تهران می آیند یا بصورت اینترنتی خریدشان را انجام می دهند.

پارچه مازراتی اصل

پارچه مازراتی مبلی امباس

پارچه مازراتی اصل را می توان در بین اکثر فروشندگان پارچه های مبلی که فروشگاه دارند پیدا کرد. اصولا چون پارچه مازراتی مبلی یکی از پارچه های شناخته شده در بین پارچه های مبلی می باشد، لذا پیدا کردن اصل آن کار دشواری نیست .

فقط کافیست مشخصات پارچه را بدانید و یا به تولید کننده و یا وارد کننده مراجعه کنید. پارچه مازراتی اصل دارای رنگ بندی شفاف، سطحی موجی شکل بوده و در قسمت پشت پارچه آستر نمدی قهوه ای یا آستر سفید رنگ وجود دارد.

سطح پارچه نیز حالت مخملی دارد و بعصی از مشتریان این پارچه را مخمل تصور می کنند اما باید گفت که پارچه مازراتی مبلی مخمل نیست و فقط خالت مخملی دارد.

مشخصات پارچه مازراتی

کالیته پارچه مازراتی مبلی اویاز

پارچه مازراتی مبلی مانند بسیاری دیگر از پارچه های مبلی راحتی دارای ۳ لایه می باشد. نوع ایرانی آن بصورت امباس بر روی پارچه پورشه رنگی تولید می شود و پس از تکمیل تولید دارای کیفیت قابل قبول است طوری که نه رنگ می دهد و نه تا سالها حالت پارچه تغییر می کند.

بنابراین نیاز بسیاری از مصرف کنندگان را برطرف می کند چه کسانی که از این پارچه برای روکش مبلشان استفاده می کنند و چه کسانی که برای مصارف گوناگونی غیر از مبل خرید می کنند مانند پرده، کوسن، دوخت لباس ، انواع کیف و ده ها مورد مصرف دیگر.

در قسمت پشت پارچه مازراتی مبلی مانند دیگر پارچه های مبلی از آستر استفاده می شود تا استحکام پارچه را بیشتر کند و بتوان آنرا بر روی مبل به کار برد.

آستر این پارچه ممکن است بصورت نمدی باشد و ممکن است سفیدرنگ باشد که در حال حاضر آستر سفید بیشتر در بازار موجود است اما توجه داشته باشید که آستر سفید یا قهوه ای تاثیر چندانی در کیفیت پارچه ندارد و هر دو نوع آن دارای دوام و استحکام کافی هستند.

مزایا و معایب این پارچه

کالیته پارچه مازراتی مبلی ایرانی

مزایای پارچه مازراتی مبلی:

  1. قیمت ارزان این پارچه که باعث شده از پرفروش ترین پارچه های مبلی باشد.
  2. رنگ بندی و تنوع رنگ این پارچه که باعث شده سلیقه ی انواع مشتریان را برطرف کند.
  3. در دسترس بودن این پارچه که چون در داخل تولید می شود، امکان تهیه ی آن براحتی وجود دارد.
  4. استحکام و کیفیت این پارچه که از موارد مهم برای مزیت این پارچه است که هم نوع چینی و هم نوع ایرانی آنرا دارا هستند.

معایب پارچه مازراتی مبلی:

  • پارچه ای بودن این پارچه که نسبت به چرم پارچه ها که براحتی لکه ها از رویشان پاک می شود، این پارچه قدرت جذب بالایی دارد و در صورت لک شدن، آن لکه را به خود جذب می کند. و پاک کردن لکه ها به سختی انجام می شود.
  • تولید انبوه این پارچه که باعث شده حالت رقابتی در بازار ایجاد شود و از طرفی تشخیص نوع باکیفیت پارچه را برای افرادی که پارچه را نمی شناسند، سخت می کند.

قیمت پارچه مازراتی مبلی

پارچه مازراتی مبلی اویاز

قیمت پارچه مازراتی مبلی در تهران ارزانتر از هر جای دیگری است چرا که اکثر تولید کنندگان در تهران هستند و البته این پارچه در یزد هم تولید می شود.

بخاطر رقابتی بودن قیمت این پارچه معمولا امکان نوسان قیمت در این پارچه نسبت به دیگر پارچه های مبلی کمتر است زیرا براحتی می توان با مراجعه به مراکز خرید مانند یافت آباد و دیگر مراکز در تهران قیمت واقعی آنرا بدست آورد.

از آنجایی که این پارچه نیز از مواد اولیه ای مانند نخ تهیه می شود، تغییر قیمت مواد اولیه باعث تغییر قیمت این پارچه می شود. اما در هر زمانی قیمت پارچه مازراتی مبلی نسبت به دیگر پارچه های مبلی دارای قیمت کمتری می باشند.

توصیه می شود حهت تهیه این پارچه مستقیم از تولید کننده با ارزانترین قیمت ممکن با مجموعه ی مبلی پوش تماس بگیرید: ۰۹۱۲۶۵۴۰۲۱۸

پارچه مازراتی متری چنده؟

رنگ بندی پارچه مازراتی مبلی ایرانی

قیمت پارچه مازراتی مبلی ایرانی در دی ماه ۱۴۰۰ بصورت عمده مبلغ متری ۶۰ هزار می باشد لازم به ذکر است که این قیمت ثابت نبوده و با نوسانات و تغییرات مواد اولیه تغییر می کند. به صورت روتین قیمتها معمولا رو به افزایش است اما گاها کاهش قیمت هم داریم.

قیمت عمده ی پارچه مازراتی مبلی اویاز در دی ماه ۱۴۰۰ مبلغ ۷۱ هزار است که این مبلغ نیز ثابت نبوده و با تغییرات و نوسانات بازار تغییر خواهد کرد.

خرید عمده پارچه مازراتی

پارچه مازراتی مبلی برنارد

خرید عمده پارچه مازراتی مبلی از طریق خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه یا کارخانه مقدور است و در حال حاضر خریدهای اینترنتی هم براحتی انجام می شود.

توصیه می شود کسانی که در کار تعمیرات مبل و یا فروش پارچه های مبلی هستند حتما بصورت عمده خریداری کنند تا سود بیشتری را دریافت کنند. معمولا خرید عمده پارچه مازراتی به ۲ ضورت انجام می شود. یکی مراجعه ی مستقیم به کارخانه یا همان تولید کننده.

در این روش باید حجم خرید بالا باشد یعنی خریدهای بالای چند هزار متر از این طریق انجام می شود و معمولا کسانی چنین خریدهایی را انجام می دهند که مشتریانی که در کار فروش پارچه مبلی از طریق فروشگاه هستند به آنها مراجعه می کنند.

در روش دوم خرید از طریق واسطه یا نمایندگی کارخانه انجام می شود که در این نوع خرید گر چه همچنان خرید عمده محسوب می شود اما حجم خرید کمتر است. در واقع باید گفت میزان خرید تعیین می کند که خریدار مستقیم از کارخانه می تواند خرید کند یا از بنکدار.

گاها اتفاق می افتد که یک نفر کل بار تولید شده در یک کارخانه را خریداری می کند و خود همان فرد هم قیمت بازار را تعیین می کند.

خرید عمده پارچه مازراتی ایرانی و اویاز

کالیته پارچه مازراتی مبلی اویاز و ایرانی

همانطور که توضیح داده شد، خرید عمده بیشتر از خود کارخانه انجام می شود. کارخانه اویاز به عنوان بزرگترین تولید کننده پارچه مبلی در خاور میانه، نیز دارای نمایندگیهای مختلف در تمام شهرهای ایران است که به دلیل کیفیت خوب پارچه ، کار صادرات به کشورهای همسایه را هم انجام می دهد.

برای خرید مستقیم از کارخانه اویاز باید حجم خرید بالایی را سفارش داد اما کارخانه دارای نمایندگیهای رده اول هست که از طریق آنها امکان خریدهای با حجم کمتر وجود دارد.

به دلیل کیفیت مطلوب کارخانه اویاز، پارچه های مبلی این کارخانه با نوع چینی برابری می کند. و گاها به عنوان پارچه مبلی چینی به فروش می رسد. برای خرید عمذه پارچه مازراتی مبلی ایرانی هم می توان به تولید کنندگان این پارچه مراجعه کرد.۰۹۱۲۶۵۴۰۲۱۸

رنگ بندی پارچه مازراتیپارچه مازراتی مبلی ایرانی

پارچه مازراتی دارای رنگ بندی متنوع و کامل است به طوری که هر مشتری با هر نوع سلیقه امکان خرید این پارچه مبلی را دارد. کالیته پارچه مبلی مازراتی با رنگهای روشن شروع می شود و کم کم تن رنگها تیره شده و در انتهای کالیته هم رنگ مشکی موجود است.

در بین رنگهای پارچه مازراتی بعضی رنگها پرفروشتر هستند. مثلا رنگهای طوسی، زیتونی، نسکافه ای و بعضی دیگر از رنگها که از استقبال بیشتری بین مشتریان برخوردارند.

باید به این نکته اشاره کرد که رنگهای پارچه مازراتی ایرانی با رنگهای پارچه مازراتی اویاز تا حدودی متفاوت است و باید زمانی که تصمیم به سفارش یک کد رنگ را داریم به کالیته آن توجه کنیم تا دقیقا همان رنگ را تهیه کنیم.

کالیته رنگ این پارچه

تنوع رنگ پارچه مازراتی مبلی ایرانی

خوشبختانه کالیته رنگ پارچه مازراتی مبلی ایرانی و اویاز در بازار موجود است و در داخل کالیته نیز رنگ بندی کامل کدهای این پارچه وجود دارد و با خیال راحت می توان رنگ های دلخواه را تهیه کرد.

گاها ممکن است کالیته ای را که در اختیار شما قرار می دهند یک کالیته قدیمی باشد در این صورت ممکن است آن رنگ خاص را نتوانید تهیه کنید به این دلیل که رنگ به عنوان یکی از مواد اولیه برای تولید پارچه مازراتی مبلی محسوب می شود

و چون وارداتی است ممکن است در مورد بعضی از کدهای پارچه نتوان دقیقا همان رنگ را تولید کرد لذا اگر گاها با عدم هماهنگی نسبت به یک رنگ خاص روبرو شدید بدانید کمی روشنتر و یا تیره تر بودن یک رنگ در پارچه مازراتی امری طبیعی محسوب می شود.

عکس پرطرفدارترین رنگ های مازراتی مبلی

رنگهای پرفروش پارچه مازراتی مبلی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد بعضی از رنگ های مازراتی مبلی پرطرفدار تر و پرقروش تر هستند مانند تن رنگ های طوسی از روشن تا تیره، رنگ های نسکافه ای ، رنگ های کرم روشن ، زیتونی و….

 

پارچه مازراتی چاپی

کالیته ی پارچه مازراتی مبلی

در بین رنگهای پارچه مازراتی مبلی از رنگ سفید که همان کد ۱ کالیته رنگ پارچه است، برای چاپ استفاده می شود معمولا عده ای از تولید کنندگان برای تولیداتی نظیر روفرشی و دیگر محصولات از پارچه مازراتی استفاده می کنند و پس از چاپ روی پارچه مازراتی مبلی ،آن را آماده بهره برداری می کنند.

البته چاپ روی این پارچه به مراتب کمتر از چاپ روی پارچه پورشه است اما به هر حال از رنگ سفید این پارچه برای چاپ هم استفاده می شود.

پارچه مازراتی چروک میشه؟

رنگ طوسی پارچه مازراتی مبلی ایرانی

این سوال بسیاری از مصرف کنندگان است که آیا پارچه مازراتی چروک می شود؟ در جواب باید گفت خیر

پارچه مازراتی چروک نمی شود و رنگ هم نمی دهد. و از تظر دوام هم در حدی است که تا سالها بر روی مبل شما زیبایی خود را حفظ می کنند و می توانید بارها آنرا مورد شستشو قرار دهید بدون اینکه نگران خراب شدن یا تغییر رنگ آن باشید.

حتی بسیاری از مشتریان از پارچه مازراتی مبلی برای روکش مبل استفاده می کنند و بارها روکش مبلشان را داخل لباسشویی مورد شستشو قرار می دهند.

مقایسه پارچه مازراتی با مسکو

تنوع رنگ پارچه مازراتی ایرانی

تفاوتهای پارچه مازراتی در مقایسه با مسکو زیاد است.

۱ پارچه مازراتی شبیه به کتان است و جزو پارچه ها محسوب می شود اما پارچه مبلی مسکو جزو چرم پارچه هاست و اصطلاها به آن چرم پارچه گفته می شود

۲ پارچه مازراتی دارای سطحی مخملی و دارای موجهایی از جنس خود پارچه است در حالیکه شطح پارچه مسکو صاف اما دارای نقشی ابر و بادی است.

۳ پارچه مازراتی از نظر قیمت نسبت به مسکو ارزانتر است زیرا مسکو به روش چاپ دیجیتال تولید می شود و هزینه بر است.

۴ پارچه مسکو به دلیل چرم پارچه بودن این مزیت را دارد که اگر لکه ای روی آن قرار بگیرد راحت تر از مازراتی پاک می شود اما در مورد پارچه مازراتی اینطور نیست و در صورت لک شدن، آن لک جدب بافت پارچه می شود و پاک کردن آن سخت است.

۵ باید به این نکته هم توجه کرد که هر دو پارچه مازراتی و مسکو جزو پارچه های مبلی پرفروش هستند.

مقایسه پارچه مازراتی با پورشه

کالیته پارچه پورشه

  • پارچه مازراتی از خیلی لحاظ به پورشه شبیه است.
  • از رنگ سفید پارچه مازراتی هم مانند پورشه برای چاپ استفاده می شود.
  • سطح پارچه مازراتی هم مانند پورشه حالت مخملی دارد گرچه پارچه مازراتی مخمل نیست.
  • رنگ بندی پارچه مازراتی هم مانند پورشه متنوع است و تن رنگ های سرد و گرم را هر دو پارچه دارا می باشند.
  • از نظر قیمت هم پارچه مازراتی و پورشه تفاوت زیادی ندارند و تقریبا در یک رنج قیمت هستند.
  • موارد مصرف هر دو پارچه مازراتی و پورشه زیاد است و هر دو جزو پارچه های پر فروش هستند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید