کالیته پارچه مبلی کایا

پارچه مبلی اویاز یک سری از پارچه های مبلی هستند که توسط شرکت اویاز تولید می شوند. اویاز بزرگترین کارخانه تولید پارچه مبلی هست در ایران که انواع پارچه های مبلی راحتی را با کیفیت عالی تولید می کند.

شرکت اویاز محصولات مبلی زیادی دارد و اکثر این پارچه ها برای مبلها ی راحتی مورد استفاده هستند.
تنوع پارچه های مبلی تولیدی اویاز به حدی است که می توان گفت از حد شمارش خارج است اما یک سری از این پارچه ها فروش بالاتری دارند.

شرکت پارچه اویاز

کد 1 پارچه مبلی zx

شرکت اویاز یک شرکت بزرگ در ایران است که تولید حجم بالایی از پارچه مبلی راحتی در ایران و خاور میانه را به عهده دارد.

این شرکت دارای دستگاههای پیشرفته برای تولید پارچه مبلی بوده و توانسته است پارچه های مبلی با کیفیت در حد چین را تولید کند.

شرکت اویاز توسط برادران نوری سالها پیش راه اندازی شد و هم اکنون که کشور در شرایط تحریم به سر می برد، توانسته است بخش قابل توجهی از تولیدات پارچه های مبلی ایران و کشورهای اطراف را تامین کند.

کارخانه پارچه اویاز

 کد 34 پارچه مبلی کایا

کارخانه اویاز در حومه تهران واقع شده است و از پیشرفته ترین دستگاهها برای تولید انواع پارچه های مبلی راحتی برخوردار است.

این کارخانه فعالیت خود را از سالها پیش آغاز کرده و هم اکنون توانسته است تولیدات پارچه مبلی خود را به حدی از کیفیت ارتقا دهد که با پارچه های چینی رقابت کند

در بعصی از شهرستانها پارچه های مبلی کارخانه اویاز به جای پارچه های چینی به فروش می رسد.

کارخانه اویاز سالها پیش توسط برادران نوری تاسیس شد و همچنان قدرتمندانه در حال فعالیت است.

نمایندگی پارچه اویاز

پارچه مبلی جری

کارخانه اویاز در اکثر شهرهای کشور دارای نمایندگی می باشد که این نمایندگیها وظیفه تامین پارچه های مبلی شهر خود را به عهده دارند.

نمایندگان شرکت اویاز دو دسته هستند.

بخشی نمایندگان دسته اول هستند که دارای دفتر کار بوده و وظیفه فروش عمده پارچه های مبلی را به عهده دارند و بخشی نمایندگان دسته دوم هستند که فروشگاه پارچه مبلی دارند و مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه به صورت متراژ خرید کنند.

تعداد نمایندگان دسته دوم بیشتر است و امکان خرید برای انواع مشتریانی که قصد خرید متراژ را دارند در هر شهری فراهم است.

قیمت پارچه اویاز

پارچه جاسمین کد 46

قیمت پارچه های مبلی اویاز به دلیل کیفیت بهتری که دارد نسب به سایر پارچه های مبلی که در داخل تولید می شود، بالاتر است و البته بالاتر بودن قیمت این پارچه ها به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت بهتر و تولید بهتر این پارچه هاست که توانسته است نیاز کشور را تا حد قابل توجهی برطرف کند.

در بین پارچه های اویاز هم قیمت پارچه ها متفاوت است .

طبیعتا پارچه هایی که در آنها از مواد اولیه خاص و گران استفاده شده و مراحل بیشتری در تولید پارچه به کار رفته است، قیمت بالاتری دارند.

آنچه که مورد توجه است، این است که قیمت پارچه مبلی اویاز در حدی است که اکثر مردم قادر به تهیه آن هستند.

خرید پارچه اویاز

پارچه مبلی آدرینا

خرید پارچه اویاز براحتی در هر شهری از طریق نمایندگیهای اویاز فراهم است.

همانطور که در بالا ذکر شد شرکت اویاز در تمام شهرها تقریبا نمایندگی عمده و خورده دارد که پارچه ها را مستقیم از کارخانه تهیه می کنند

مشتریان محترم می توانند با مراجعه به این نمایندگیها بسته به اینکه قصد خرید عمده یا متراژ را دارند، از طریق نمایندگیها خریدشان را انجام دهند.

البته غیر از نمایندگیهای رسمی شرکت دیگر افرادی هم که کار فروش پارچه مبلی را انجام می دهند، تعدادی از پارچه های اویاز را دارند و در اختیار مشتریان قرار می دهند اما تنوع پارچه مبلی در نمایندگیهای خود اویاز بالاتر است و امکان خرید اکثر پارچه ها فراهم است.

لازم به ذکر است که علاوه بر خرید حضوری، امکان خربد اینترنتی هم در مورد خرید از فروشگاههای اویاز مقدور است بخصوص با توجه به شرایط موجود و محدودیتهایی که وجود دارد.

پارچه کارما اویاز

پارچه مبلی کارما کد 101

پارچه مبلی کارما یکی از پارچه های مبلی تولید اویاز است که کر فروش بوده و در تهران و شهرستانها مشتریان خوبی دارد این پارچه دارای ظاهری زیبا و دلپسند می باشد.

رنگ بندی پارچه مبلی کارما اویاز تکمیل بوده و دارای زنگهای شاد و زیباست

از نظر قیمت هم پارچه مبلی کارما به صرفه می باشد و لذا لز فروش بتلایی برخوردار است

این پارچه برای مبلهای راحتی مورد استفاره است و در قسمت پشت پارچه از نمد استفاده شده است و می توان به مشتریان محترم اطمینان داد که می توانند پارچه کارما را تهیه کرده و سالیان سال از زیبایی و استحکام پارچه مبلی کارما اویاز بدون نگرانی استفاده کنند.

پارچه مسکو اویاز

پارچه مسکو کد 8

پارچه مبلی مسکو اویاز هم یکی دیگر از پارچه های مبلی پرفروش در شرکت اویاز می باشد که در تمام کشور متقاضی دارد و فروش بتلایی نیز دارد.

پارچه مبلی مسکو دارای دو نوع تولید در اویاز می باشد.

پارچه مبلی مسکو کارما که دارای رنگ نمد روشن تر بوده و از نطر قیمت هم ارزانتر می باشد. این پارچه در حین کار ممکن است کمی خشک به نظر برسد

در مقابل نوع دیگری از مسکو اویاز وجود دارد که دارای نمد تیره تر بوده و نرم تر است و از نظر قیمت هم کمی بالاتر بوده و می توان گفت بسیار شبیه به مسکو چین بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است

در کل پارچه مسکو اویاز هم مانند دیگر پارچه های تولید شده توسط این شرکت دارای تایید و فروش بالا در سطح کشور و خارج از کشور می باشد.