کالیته پارچه مسکو و مازراتی

تفاوت پارچه مازراتی و مسکو از جهات مختلفی قابل بررسی می باشد. اول اینکه پارچه مبلی مازراتی چه ایرانی و چه اویاز دارای جنسی شبیه به کتان است. در حالیکه پارچه مبلی مسکو از دسته ی چرم پارچه ها یا پارچه های نانو می باشد.

توضیح بیشتر در این مورد اینکه:

پارچه مبلی مسکو یکی از انواع چرم پارچه ها می باشد البته چرم پارچه نه اینکه از جنس چرم است زیرا جنس مسکو کاملا پارچه می باشد منتها اصطلاح چرم پارچه در مورد آنها به کار می رود.

پارچه مبلی مسکو دارای طرحی ابر و بادی است که باعث زیبایی خاص این پارچه می شود. این پارچه هم دارای نوع ایرانی و هم چینی است منتها با توجه به محدودیتهای موجود پارچه مبلی مسکو ایرانی از هر لحاظ برای مصرف کنندگان به صرفه تر است.

پارچه مازراتی بهتره یا مسکو؟

کالیته پارچه مسکو و مازراتی

 

یکی از سوالاتی که زیاد توسط مشتریان پرسیده می شود همین است که پارچه مازراتی بهتر است یا مسکو؟ در جواب باید گفت که نمی توان پاسخ دقیقی به این سوال داد زیرا پارچه مبلی مازراتی از خیلی لحاظ با مسکو متفاوت است.

اگر مصرف کننده ی خانگی این سوال را بپرسد باید گفت که اگر به دنبال پارچه مبلی ارزانتر هستید و می خواهید طرح پارچه تان ساده باشد، پارچه مبلی مازراتی بهتر است.

اگر دنبال یک پارچه مبلی نقش دار هستید و می خواهید در صورت لک شدن پارچه براحتی آن را پاک کنید و از طرفی قیکت پارچه هم برایتان مهم نیست، پارچه مبلی مسکو را انتخاب کنید.

مزایا و معایب پارچه مبلی مازراتی و مسکو

رنگ بندی کالیته پارچه مسکو

 

_ پارچه مبلی مازراتی در صورت لک دار شدن ، لک را به خود جذب می کند و پاک کردن آن از بافت پارچه پمی سخت است درحالیکه پارچه مبلی مسکو چون از دسته پارچه های مبلی نانو می باشد، لک از روی آن راحتتر پاک می شود.

_ قیمت پارچه مبلی مازراتی چه ایرانی و چه چینی از پارچه مبلی مسکو ارزانتر است و این به خاطر مراحل تولید این دو پارچه و مواد اولیه آنهاست.

_ رنگ بندی پارچه کازراتی مبلی بیشتر از مسکو است و رنگ ها هم زنده تر و شادتر هستند در حالیکه تنوع رنگ در پارچه مسکو کمتر است.

_ سطح پارچه مبلی مازراتی صاف بوده و حالت مخملی دارد و سطح پارچه مسکو هم صاف و تقریبا مخملی است.

قیمت پارچه مبلی مسکو

رنگ نوک مدادی پارچه مبلی مسکو

قیمت پارچه مبلی مسکو ایرانی کمتر از نوع چینی آن است و چون در داخل تولید می شود در دسترس تر است در حالیکه قیمت مسکو چینی بالاتر بوده و چون از خارج از کشور وارد می شود، ممکن است دسترسی به تمام کدها ی پارچه ممکن نباشد.

خرید عمده پارچه مبلی مسکو هم مانند دیگر پارچه های مبلی برای مصرف کننده به صرفه تر است. در حال حاضر در دی ماه ۱۴۰۰ قیمت عمده پارچه مبلی مسکو ۷۰ هزار است و این در حالی است که قیمت پارچه مسکو چینی بالای ۱۰۰ هزار است.

لذا توصیه می شود مصرف کنندگانی که قصد خرید عمده پارچه مبلی مسکو ایرانی را دارند می توانند این پارچه را با قیمت عمده و مستقیم از تولید کننده هم به صورت حصوری و هم اینترنتی از مجموعه مبلی پوش تهیه کنند.۰۹۱۲۶۵۴۰۲۱۸

خرید پارچه مبلی مسکو و مازراتی در تهران به قیمت ارزانتر نسبت به دیگر شهرها مقذور است لذا خرید مستقیم در تهران چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی از تهران به صرفه تر است.

تفاوت پارچه مسکو ایرانی و چینی

تنوع رنگ پارچه مبلی مسکو

در مقایسه پارچه مبلی ایرانی با چینی باید گفت گرچه تولید پارچه مبلی ایرانی توسط تولید کنندگان داخلی روز به روز بهتر می شود اما هنوز هم کیفیت پارچه مبلی مسکو چینی بهتر از نوع ایرانی است.

رنگها ی پارچه مسکو چینی شفافتر و زنده تر است. گرچه پشت پارچه مسکو ایرانی و چینی نمدی است اما کیفیت نوع چینی بهتر است. و همچنین طول عمر مسکو چینی هم بیشتر است.

اما پارچه مسکو ایرانی هم دارای کیفیت خوبی است و نسبت به نوع چینی فروش بالاتری هم دارد زیرا عمر متوسط یه پارچه مبل راحتی بین ۵تا ۱۰ سال است و اگر بیشتر از این هم دوام داشته باشد، برای مشتریان تکراری می شود و تمایل به تعویض دارند. و مسکو ایرانی همین قدر دوام دارد.

مسکو چینی با حدود قیمت ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار نسبت به پارچه مسکو ایرانی با قیمت حدئد ۸۰ تا ۹۰ هزار، بسیار گرانتر بوده و عموم مشتریان تمایل به خرید پارچه مسکو ایرانی را دارند.

پارچه مسکو ایرانی در داخل تولید می شود و تمام رنگها با قیمت ارزانتر در داخل قابل تهیه هستند. در حالیکه در مورد پارچه مسکو چینی چنین نیست.